Du-te la pagina ... 551 552 553 554 555 556

eu stiu

eu stiu un cioban care e vizitat in fiecare noapte de Dumnezeu la stana. si ciobanul lasa o cana de lapte intr-un loc anume si dimineata-i cana golita. si cineva i-a spus ciobanului ca un pui de vulpe-i mananca laptele. si ciobanul a scazut bucuria. dar s-a aratat in vis ingerul si i-a spus celui care a spus de puiul de vulpe ca Dumnezeu a trimis puiul de vulpe... cam asa si cu minunile si cu Voia Domnului... Voia Domnului e-n toate cele bune si in multe incercari ale vietii este ingaduinta Domnului... doar ca noi trecem nepasatori peste taote si vedem doar cele care ne dau confort... minuni sunt la tot pasul... doar noi suntem orbi si slabi in puterea de-a prinde frumusetile si bucuriile unei zile... azi am intalnit un om suferind... si minunea de azi a fost imbratisarea revederii si coincidentele traite impreuna... pentr uca zicea un mai ganditor decat cel de la Hamangia (ieri am fost si la Hamangia si l-am intalnit pe fericitul Viorel, si-mi place sa intalnesc oameni fericiti dintr-o simpla strangere de mana) ca prin coincidente Dumnezeu vrea sa ramana anonim...


de la ... (21:45:45 11 Septembrie 2010)