Du-te la pagina ... 551 552 553 554 555 556

la si 17

in fiecare ora la si 17 si-un pic sau fara un pic se intampla ceva s-a intamplat sa se nasca Y din aceeasi dorinta de care-mi vorbesti tu acum vezi tu grabita cum esti curgerea verticala a cascadei ce bine este cand e intelegi tu ca eu am urcat de mana cu andante celebra scara fara nume ca piramida de nisip este aici iar piramida de piatra este acolo si amandoua se afla in inima mea care-i casa sufletului meu si aici sunt mana-n mana cu celcarezice sa fie si e s t e . . . -n picatura aceea numita lacrima poetului sau daca vrei picatuara care a umplut paharul care-a incoltit a crescut si rodit darul intelegi tu ca noi cei care intelegi de acum ca o carare-i unica si nu-i precum s-ar crede pietruita si pregatita ca un drum si nici ca o alba neagra ori ca un fum batranului de la far i-au rodit maslinii in rugul aprins i-au inflorit crinii si-n scaietii si spinii campului portati vul valurilor involburate de ieri ai vazut ieri marea ce univoca acesta este si efectul de piramida unisens cas ca d a zic despre dar inteleg bila zic sfera si inteleg varful de ac zic varful de ac si inteleg centrul de greutate punctul de sprijin al echilibrului si mai zic urechile acului si inteleg camila si desertul cu gara din v i s aici ieri noapte l-am intalnit pe george si-i ceream sa-mi faca o poza stii tu cum are el poza aceea cu foarfeca de pe primul lui volum de poezie ................................... visul acesta ti-l voi spune cand vei fi pregatita pentru el nu-i nimic daca-l intrebi pe zeriab ori pe harnicul ragno sau daca stii de acum un popas mare il fac in punctele suspendate ale portativului...... ............................................ ............ ................................................... ieri seara sub nuc lumina punctul de sprijin stralucitor ca o piatra unghiulara ce-mi sprijina arcadele pon tic . . . e


de la ymp (04:17:49 12 Septembrie 2010)