Du-te la pagina ... 551 552 553 554 555 556

vin ploile de toamna

vin ploile picaturi dese partea mea din desi inca nu cred poate curand si asta doar daca si astfel vazui cum se despica-n cascada ceva asa cum un "i"-mic devine Y-grec Mare si tot asa pana dai de-o carare in insula cu chei si izvoare ce zic eu acum nu-i nici uhn pic cifrat este ceva ce mi s-a aratat asa precum o corabie pe Muntele Ararat parea undeva-candva totul o mare harababura acum mai dau o tura si-ti spun exact cum se aude dar inca nu stiu cum si unde mai suflu in cornul de vanatoare si-n dulcele grai de mioare citesc atat cat reusesc sa ghicesc cum se facuse nodul verde un mugur de floare de ploaie... eram cu copilul acela in barca... vasleam cu o singura vasla... apoi a aparut Vasilievici si-a inceput sa faca fotografii mi-a spus ca-i plac cele doua piramide de piatra si cel mai mult ii place fotografia mea cu trei pensule de pictura in gura... i-am spsu ca n-am facut fotografia asta niciodata si mi-a spus sa ma gandesc bine... era linistit si plin de sotii a zis sa-mi faca si el un cu trei pensule inmuiate-n paleta si sa tin pensulele asa cum are el fotografia cu foarfeca in primul volum de poezie. copilului i-a venit ideea sa-mi dau cu aratatorul un strat gros de culaore ca sa nu-mi crape buzele de la culoarea de pe pensule... apoi a inceput o furtuna... copilul se bucura ca barca se umple de apa si are el unde sa-si tina pestele... incet, incet, barca se lasa-n valuri. am spus ca sar eu sa fac barca mai usoara. n-am asteptat si-am plonjat... am stat de vorba ca pe vremuri


de la ymp (13:19:29 13 Septembrie 2010)